THE TRADERA QUEEN!!!!!!!!

Publicerat: 2010-03-03 / 21:39:32

God kväll!

Har suttit och uggla framför Tradera ikväll och spanat in grejer och budat lite för skojs skull. Det är faktiskt lite små spännande, när budtiden börjar lida mot sitt slut och man ligger med det högsta budet och så blir det ett högre bud och så får man snabbt buda igen och så vidare.

För första gången så lyckades jag hålla mig kvar ända in i slutet med det högsta budet och kamma hem ett par Converse skor som jag fick för halva priset *jihaaaaaa*

Fick även en jacka såld som jag lagt ut på auktion, man känner sig lite som en affärskvinna;) *ha ha*

Har även hållt på med lite gamla bilder från då jag och syrrena var små,
fotat om dem och lagt in dem i datorn. Ska fota vidare i morgon i bättre ljus. Kanske visar någon hiskeligt fin bild på mig när jag var liten, får se=P

Vart ingen styrketräning idag i alla fall:/ var inte bara träningsvärk jag hade på ena armen, muskeln måste ha brusti på något sätt igår, så det vart en jävligt rask promenad i ett ex antal kilometer istället:) Men i morgon blir det friska nya tag i alla fall.




Kommentarer
Anna

Jag är fast på Tradera, I LOVE IT!

Publicerat: 2010-03-04 / 10:01:39 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback