ÅRETS FÖRSTA DOPP

Publicerat: 2010-05-26 / 00:31:13
Hej och hå!

I morgon ska jag fotografera en tjej och hennes hund:) Så idag så tog jag och cykla till stället där vi ska träffas och fotografera, för att få lite insperation. Lisa och Balloo följde med och höll mig sällskap. Balloo han passade på att ta sig ett litet dopp i det något iskalla vattnet i Storsjön:/ Han var ju tvungen att hämta upp pinnen=P



Men sen vart han sååååå frusen stackarn, så Lisa tog och linda in honom i hennes jacka, och då vart han sååååå söt istället *skratt* Sen såg jag årets första vitsippor som kommit upp här, men de va rätt små och ynkliga tyvärr:/



Sen hittade jag en sten som såg ut som ett hjärta:



Sen på vägen hem längst stenarna så hittade Balloo en boll och han vart överlycklig över sitt lilla fynd.



Nä, nu ska jag stoppa ner mina lurviga under täcket och försöka få mig lite sömn. . . Natti natti på er alla:)

Kommentarer
lisaOOO

Tja bruden, Riktigt kul att se vilken utvecklng du har gjort, as sjysta bilder oavsett vilket objekt du fotar (hehe) kram

Publicerat: 2010-05-26 / 07:17:56 ,
Liisa

Oj, va roligt att höra att du tycker så:) kram kram

Publicerat: 2010-05-26 / 11:36:47 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Cicci

Åh va fint kortet på Lisa o Baloo va när han var inlindad! Mysigt!!

Publicerat: 2010-05-26 / 20:59:51 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback