BAJSPÅSAR, BUSSAR OCH BLOMMOR

Publicerat: 2010-05-12 / 12:51:29
Hej!

Kom hem för ett tag sen från en långpromenad med lillskruttan. Någonting man märkt längst vägarna är en heel deel bajspåsar. Förstår inte varför man plockar upp skiten, men ändå kastar påsen i dikeskanten *skratt* Men det är klart, det är ju inte direkt "coolt" att bära runt på en svart bajspåse. Det är väll kanske därför man har tillverkat rosa påsar med döskallar på för att öka på "coolheten" med bajspåsar, vad vet jag.

Satt och kolla in busstidtabellen till jobbet, till min fasa så ser jag att på helgerna tar jag mig på jobbet men inte hem igen *suck* Få se hur man löser det problemet, får väll gå eller cykla antar jag.

Nä nu ska jag ta och käka och sen städa och sen gå ut igen med skruttan. . .


Kommentarer
tina

Vilka fantastiska bilder du tar! Kul att hitta hit. Jag återkommer! :)

Publicerat: 2010-05-12 / 13:04:40 , Blogg: http://photogenique.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback