FRILLAN FRÅN HELL. . .

Publicerat: 2010-05-11 / 20:31:15
Hej hopp!

For iväg med cykeln efter att jag duschat och trampa på för glatta livet mot affärn. Till min förbannelse så såg jag att mitt hår såg verkligen heeeemskt ut när jag kom fram. Det var så pass illa så jag tänkte att jag skulle skita och gå in *skratt*. För ni förstår att nu när det har börjat blivit sååå långt så kommer mina förbaskade lockar fram och nu var det dessutom nytvättat och blåsten på det så, ja det går inte att beskriva hur illa det var. Måste verkligen försöka gå till frissan så fort som möjligt.

Men i alla fall, jag tog mod till mig och gick in på affärn och sen cykla jag till Lisa och snacka lite skit och drack kaffe och sen cykla jag hemåt. Förstår inte varför men Lisa vart lite nervös när jag satte Balloo i cykelkorgen och trampade iväg (kan vara för att jag skrek att det går ju för fan inte att styra=P). Men trots de 8 extra kilona och två hundöron som fungerade som vindupptag, så tog vi oss hem:) 

Balloo och Snus ligger utslagna på varsin del av soffan och jag är mätt och belåten efter min lilla kebabmiddag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback