Full rulle. . .

Publicerat: 2010-05-24 / 00:40:27
Hej hej!

Igår var jag och hälsade på Cicci och Tomas och träffade det blivande brudparet och deras söta lilla dotter. Det gick bra, de verkar så himla lättsamma och trevliga att ha och göra med och jag tror det kommer bli en kanon rolig dag, dagen de gifter sig:) De önskade sig traditionella och roliga bröllopsporträtt och har en hel del idéer, som jag skrivit ner på ett papper, som tur är *skratt* Vi blev också bjuden på mat av mästerkocken Cicci, ungstekt hel cykling och ris, det smakade ljuvligt.   

Sen for jag, Cicci och Tomas ner på stan och käka glass vid selångersån i det fina sommarkvälls vädret, vilket var ytterst mysigt.

Tackar er alla för en kanon trevlig dag:)

Annars är det full rulle i huvve med olika projekt, som jag kommer att berätta mera om. När det blir mer säkert att allting blir av. För om de inte blir av, ja då behöver jag inte ta upp dem. Ja ni förstår nog vad jag menar;)

Ska försöka fylla bloggen med mer bilder, den närmsta framtiden *promise*

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback