HOLGER

Publicerat: 2010-05-05 / 23:29:33

Hej!

Nu är man på hemmaplan igen:) Snuuusen vart så glad när jag öppna dörren och som vanligt så körde hon en domdering i en halvtimme, för att meddela att hon inte vill att jag ska åka bort, för att sen gå och lägga sig igen och allt var som vanligt:)

Igår var jag och åt middag hemma hos min vän Cicci. Hon bjöd på kamutvete, sallad och grillad ost (Halumi) Mmmmm, mumma måste jag säga att det smaka:)

Efter den goda middagen så skulle jag försöka ta några kort på deras nya familjemedlem Holger. Måste erkänna att innan jag träffade honom så var jag lite skeptisk, eftersom det är en katt utan hår=P Men har ändrat uppfattning totalt, han är hur söt och god som helst jöö.

Problemet var ju bara den att Holger var inte mycket för att sitta stil och ta det lugnt *skratt*. Men några kort fick jag till utan att att Holger vart som en bunt fartränder.

Här får ni ett smakprov:



Kommentarer
Cicci

Åh va snyggt!! :) Hihi min lilla racer sötnöt! :)

Publicerat: 2010-05-06 / 06:45:52 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback