LJUSTÄLT

Publicerat: 2010-05-28 / 19:41:42
Jag har lyckats sålt iväg mitt ljustält och blixtar och allt. Jag har bara haft ett litet problem. Jag har inte vetat hur jag ska fixa och knövla ihop ljustältet, så den ska få plats i en liten rund väska, som den låg i när jag köpte den. Helt utvecklad så är den ju trots allt 75 cm och att skicka den så hade ju inte kunnat gå.

Jag har i olika omgångar i ett par dagar försökt få ihop det sabla ljustältet utan resultat och drabbats av smärre nervsammanbrott. Men som tur var så fick jag lite assitanse tidigare ikväll:)

Riiiiiktigt så här gick det kanske inte till då, för hade det inte varit för Lisa och hennes googlande på nätet efter bättre instruktioner än de ovan, så hade vi aldrig fått till detta:) Tack tack för hjälpen.

Sen vet jag inte riktigt om min kläddstil just i dag med pyjamasbyxor va lite väääääl avslappnat. För när Lisa kom hit, så frågade hon om inte jag fått hennes sms om att hon skulle komma?? Jag vet inte om hon syffta på att jag inte hunnit byta om=P

Men men, fredagen till ära så bjuder jag på min outfitt, det är bara klackeskorna som fattas för att jag ska kunna ta en sväng ut på krogen. . . . eller va säger ni?

PS, anledningen till varför jag tagit bort mitt ansikte på sista bilden är för att jag såg ut ungefär som att jag tryckt upp en apelsin på vardera sida om mina kinder DS.

Kommentarer
Lisa

ojoj vilket team! jag tycker dina byxor är fräcka!

Publicerat: 2010-05-29 / 09:51:19 ,
R # B E R T

Roliga bilder..:D

SVAR: Hej du förlåt för sent svar! Har vart borta från bloggvärlden hemskt länge nu! :( Men nu är jag tillbaka igen! Allt fint med dig än? :) Ska du btw. se på eurovision ikväll? Vem håller du på? :)

Publicerat: 2010-05-29 / 12:10:38 , Blogg: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback