Morsdag:)

Publicerat: 2010-05-08 / 23:50:30

Hej hej!

I morgon är det morsdag (i Finland alltså) och för att inte göra samma misstag som förra året så har jag redan skickat iväg ett e-kort till min kära mamma.

Förra året lät det ungefär så här i telefon:

Jag:
-Bla bla bla bla bla bla . . . . bla. . . bla bla bla bla. . . bla bla. . bla.
Mamma:
-Liisa, vet du vad det är för dag idag?
Jag:
-???!!!. . . . . Hmmmm, näää???
Mamma:
-Det är morsdag.
Jag:
-(tystnad). . . . Oj. . . .men mamma för mig är det morsdag alla dagar på året, jag behöver ingen speciell dag för att fira dig jöööö.
Mamma:
-(Tystnad). . . Liisa, tror du på det där själv eller?
Sen skratta vi båda två. . . .



Dessa underbara blåsippor hittade jag idag, det var som ett hav av dem en bit utanför stan. I morgon ska jag iväg och fota en massa där, eftersom idag hade jag inte riktigt tid:)


Kommentarer
R # B E R T

SVAR: Haha ja CS5 är ju amazing men du kan ju ladda ner det på adobe's hemsida och testa gratis i 30dagar? :) Haha jag är också förkyld det är otroligt irriterande! :@ Allt fint med dig idag? :) Sol? :D

Publicerat: 2010-05-09 / 11:04:05 , Blogg: http://caydens.blogg.se/
Linnéa

jättefina bilder du tar!!!

Publicerat: 2010-05-09 / 13:51:42 , Blogg: http://chokladblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback