NATURENS UNDER

Publicerat: 2010-05-19 / 22:01:23
Hej och hå!

Nope jag har inte dött, har bara varit två riktigt tunga nätter på introduktionen. Klev upp mellan 16-17 idag och nu gäller det att försöka vända tillbaka på dygnet lite för jag är rätt borta i kålan om man säger så.

Tog och masa mig ut för en stund sen i friska luften och det hade precis regnat och det lukta sommar:) Hade med mig kameran så jag tog några bilder på allt som växer fram så det bara knakar.



Att se detta gör mig så fruktansvärt glad:)

Kommentarer
Leena

Verkligen fina bilder Liisa! Kram

Publicerat: 2010-05-20 / 06:44:59 ,
Cim [foto]

SV: Tack så mycket! :D

Har kikat igenom dina bilder och dem är verkligen kanoners!

Publicerat: 2010-05-20 / 10:58:43 , Blogg: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback