Så det kan bli. . .

Publicerat: 2010-05-30 / 00:46:04
Hej i natten!

Tänkte bara lägga upp en bild:



Tycker om att fotografera djur (som ni kanske märker). Till veckan ska jag fotografera en kinesisk nakenhund, som tydligen är en riktig garagehund med lite attityd:)

Ska fota honom på just garaget och tror det kommer bli riktigt bra i den miljön.

Annars kommer veckan vara rätt fullspäckad redan från i morgon, med fotograferingsuppdrag på söndag, tisdag, torsdag, fredag och lördag.

Tror inte att veckan efter nästa vecka ser så mycket bättre ut, men måste säga att det är riktigt riktigt roligt:)

Ja, det vart lite text ändå. Va tokigt det kan bli ibland. . .

Natti natti. . .

Kommentarer
Christine

Fina bilder på vovven!!



Svar: Tack!! Har tagit en ännu finare bild på fågelboet.

Publicerat: 2010-05-30 / 00:50:43 , Blogg: http://photosbychristine.blogg.se/
Mimmi

Nu har jag tagit mina första bilder med min nya D90 :D Kolla gärna in på min blogg o ge lite kritik! Skulle va kul med lite tips till förbättring :) Jag vet ju inte vad man ska tänka på =/

Hoppas allt är bra :)

Publicerat: 2010-06-01 / 21:36:47 , Blogg: http://eightshadesofgrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback