Snurrigt. . .

Publicerat: 2010-05-20 / 14:42:21
Hej!

Jag är fortfarande borta efter intrott *tjaaat*, men somna först halv fyra i morse, men som tur var så masa jag mig upp vid elva i alla fall.

Idag slog det mig i alla fall hur sjukt fort tiden faktiskt har gått. Känns som igår jag flyttade till Östersund och började skolan. Men jag pratade med en vän idag och hon informerade mig att nästa helg så kommer hon flytta ut ur sin studentlägenhet och där med har tre år av våra liv gått förbi *paniiiiiiiik*

Men men, från det ena till det andra. På lördag ska jag till Sundsvall och träffa blivande brudparet:) Ska bli riktigt roligt och spännande och Cicci som vi fått lov att vara hos har lovat och tillaga lunch och bju på fika *mums*


Kommentarer
Cim [foto]

SV: Men åh, va glad jag blir! :') Jo, det var vid samma tillfälle. Jag är en himla osäker person när det gäller foto, får jobba på det!

Publicerat: 2010-05-21 / 10:55:11 , Blogg: http://pimpelompen.blogg.se/
Sanna

Urgullig, fin bild!

Publicerat: 2010-05-21 / 11:33:53 , Blogg: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback