Hej och hå. . .

Publicerat: 2010-05-20 / 23:52:49
Hej och hå! Här var det livat i stugan. . .

Jag kan för första gången meddela att jag tillängnat kvällen till att svara på mail *skratt* och vet ni vad? Jag får fortsätta svara i morgon, för mina ögon går i kors. Så mycket mail har jag fått. Kan bara säga att det har varit riktigt roligt med så mycket gensvar på min annons:) Har även haft besöksrekord på min blogg och hemsida.

Igår gjorde jag om hemsidan lite granna också, med en till kategori, där det är tänkt jag ska lägga upp lite bilder på mina kära växter som jag titt som tätt fotograferar. Som jag tidigare nämnde så lär väll mina grannar tro att jag inte är riktigt som alla andra, eftersom samma granne brukar jämt gå förbi när jag nästan ligger i blomrabatten utanför *skratt* Nu väntar jag på att tulpanerna ska ta och blomma ut. . .

Annars idag så har jag tillbringat en del timmar hemma hos Lisa, jag kom med fikabröd och hon bjö på kaffe och vi satt ute på hennes trappa och snacka en massa (som vanligt) och smälde i oss en påse kanelsnäckor, gud vad jag kommer sakna denna tid. Har nämligen tillbringat mycket tid på hennes trappa och lapa sol (och snacka en massa). Solade lite idag också, Lisa tyckte att jag var nästan självlysande när jag kavla upp mina byxor och mina likbleka ben dök fram. . . Ha ha. .

Nä nu ska jag se om jag lyckas somna tidigare än halvfyra som jag gjorde igår natt:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback