RUSTA KASSAR. . .

Publicerat: 2011-01-08 / 17:23:56


Just nu längtar jag verkligen efter ett eget hem, e så himla trött på att ha allt man kan tänkas behöva i en ryggsäck, en skrikande gul Rusta kasse och en polkagrisfärgad Rusta kasse (fast på den står det inte Rusta). Man försöker hålla någon slags reda på allt, men behöver man EN grej så måste man nästan jämt dra fram ALLT ur både ryggsäck och kassarna. Sen är det bara att börja sortera in allt igen. Och för att inte tala om då man måste resa med allt bråte. För att orka bära allt så borde man vara en bodybuilder på steroider och det visade ju en sån där "body analyser Scale" klart och tydligt att så var då inte fallet=P Ni vet en sån där supervåg som räknar ut, fett, muskler och vatten i procent??!

Nä nu ska jag ta och göra lite ingenting en sån här lördag kväll, e sjukt trött fortfarande efter tågresan. . .

Kommentarer
Inga-Lena

Nu Liisa ska vi hålla tummarna för att du får ett jobb och en lägenhet. jag kan verkligen förstå att det är jobbigt

Publicerat: 2011-01-09 / 10:37:01 ,
Liisa

Tack inga-Lena, det känns skönt att höra att det finns fler som håller tummarna för mig:)

Publicerat: 2011-01-10 / 12:01:01 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback